TAHITI

Бренд Tahiti: традиції з Франції для вашого душу
Історія бренду Tahiti починається на початку 1970-х років, коли у французьких будинках все частіше з'являється нове обладнання: душ. Оскільки будь-яке нове використання потребує інновацій, у косметичній сфері готується невелика революція. 1973 року великі гравці на ринку засобів гігієни запускають нову формулу: гель для душу, який змінить мило. І Tahiti випускає продукт з екзотичною назвою, який змінює звички мільйонів французів і стає символом ринку туалетного приладдя.
Завдяки своєму гелю для душу Tahiti ідеально відображає очікування споживачів. Його успіх був такий, що Tahiti швидко зайняла лідируючі позиції на ринку гелів для душу та займала їх протягом 35 років.
На момент запуску Tahiti douche був доступний у двох версіях: лимонний та одеколон. Це ідеальне рішення: лимон для чоловіків асоціюється з бадьорістю ранкового душу, а жіночий одеколон на той час аромат, що продається в парфумерії.
Сприяла успіху бренду Tahiti та оригінальна упаковка. Кубична пляшка пропонує безліч переваг: маленька та компактна, її легко тримати, і вона стійка на поверхнях. Пляшка складалася з двох частин, і бренд не соромився використовувати яскраві кольори, що привертають увагу та виділяються на полицях.
Згодом бренд плавно розвине свій куб: пляшка відмовиться від подвійного кольору (1989 р.), стане трохи більше, матиме носик (1995 р.), потім закруглиться (2011 р.) і навіть стане напівпрозорою (2015).
Секрети рекламних кампаній бренду Tahiti
Культовий продукт в унікальній упаковці досяг успіху не в останню чергу завдяки комунікаційним стратегіям. Нова та розкута, вона зробить бренд Tahiti безперечним лідером у своїй категорії на кілька десятиліть.


Якщо перша кампанія вже була сміливою для того часу, то в 1976 бренд Tahiti пішов ще далі, показавши оголену жінку, що стоїть обличчям до камери. Tahiti повною мірою відбиває свою епоху, й ця розкута нагота стає спільною ниткою бренду.
Протягом 15 років Tahiti активно показували на телебаченні, та його реклама виділялася. Але 1989 став піком реклами бренду. У новому фільмі, де показані розкішні джунглі, група молодих людей, задихаючись від спеки, кидає заклинання дощу, постукуючи пляшкою Tahiti. Це місце та його міфічний гасло «містить рай» змушують гель для душу Tahiti увійти в історію. Бренд стає іконою.
Починаючи з 1993 року Tahiti зазнає трансформації на чолі з Colgate-Palmolive. Бренд переважно зосередився на розширенні свого асортименту. Ринок вимагає турботи та натуральності: Tahiti посилюватиме своє послання, розповідаючи про багатство моної, представляючи формули з тропічним молоком та продуктами 2-в-1, які піклуються про шкіру.
У 2001 році, як і раніше перебуваючи на піку продажів, бренд випустив нову формулу з ефірними оліями, пом'якшив кольори упаковки та змінив етикетку, додавши ілюстрацію парфумів. Його флагманський сорт, кокосове молоко Таїті є абсолютним лідером продажів.
Tahiti збагачує свої формули, відмовляється від гелю на користь кремової текстури та повідомляє про натуральне походження своїх інгредієнтів. І історія Tahiti Shower продовжується.
Актуальний асортимент товарів Tahiti
Список каталогу пропонує широке розмаїття чудових екзотичних ароматів:
- з екстрактом тіари;
- тропічний ліс;
- орхідея;
- маракуйя;
- пітангу;
- кокос;
- ваніль;
- манго;
- лотос;
- ананасова вода;
- імбир.
Замовити товари бренду Tahiti можна не тільки для задоволення нюхових почуттів, але й для насолоди гладкою та доглянутою шкірою. Великий вибір парфумерних композицій доповнений нейтральною для шкіри формулою pH з великою кількістю зволожуючих компонентів та натуральних екстрактів, завдяки чому ваша шкіра буде м'якою та зволоженою.
В інтернет-магазині Watsons ви можете купити гелі для душу Tahiti за найдоступнішою ціною. Доставка можлива по Києву та в інші міста України.