Премія Watsons HWB Awards вже вдев’яте відзначає топ-товари року – найпопулярніші серед клієнтів Watsons. І навіть якщо ти не клієнт Watsons, у тебе є відмінна можливість:
відзначити улюблені продукти, проголосувавши на за них на сайті премії;
купити улюблені товари з знижкою від 20% до 40% в онлайн- і офлайн-магазинах із 30.03.2021 по 25.04.2021;
взяти участь у щотижневих розіграшах призів на сайті премії та сторінках Watsons у соцмережах;
отримати гарантовані додаткові бали на карту за підписку на месенджери та соціальні мережі та 10% знижки на всі товари-номінанти.
Чи відомо тобі, що для Watsons соціальна відповідальність – більше, ніж просто слова?
Watsons знає, що постійні клієнти піклуються не тільки про власне здоров’я, відмінне самопочуття та красу, а й про екологію. Екологічні проблеми стають все більш помітними і тривожними з кожним роком, і людство буде в змозі впоратися з ними, лише об’єднавши зусилля.
Ось чому в цьому році премія Watsons HWB Awards об’єднує однодумців у новій номінації – «Соціально-відповідальний бренд». Номінанти – світові виробники, і сьогодні Watsons розповість про їх екологічну та соціальну місії.
Nature Box
Це бренд із маркуванням ECOCERT, що підтверджує відповідність стандартам COSMOS NATURAL (натуральна косметика). У продуктах більше 98% складових природного походження, немає синтетичних барвників і силіконів, а 98% упаковки – це перероблений пластик.
Номінант від Nature Box –твердий шампунь для відновлення волосся та проти посічених кінчиків із олією авокадо холодного віджиму. Завдяки дбайливій «холодній» екстракції олії в ній зберігається максимум корисних речовин, які повертають здоров’я та чудовий вигляд твоєму волоссю. Купити твердий шампунь варто заради комфортного економного використання та 98% натуральних інгредієнтів у складі, які допоможуть тобі піклуватися не лише про бюджет, а й про екологію.
Huggies
Huggies – це не тільки безпечні та зручні підгузки для найменших, а й соціальна відповідальність. Із 2017 року компанія Kimberly-Clark, яка виробляє ТМ Huggies, запустила соціальну ініціативу «Народжені для обіймів». Її суть у тому, щоб допомогти діткам, народженим передчасно, впровадивши метод «Кенгуру» в перинатальних центрах України, для більш ефективного їх виходжування.
Метод «Кенгуру» – тісний контакт малюків зі значимим дорослим – позитивно впливає на дитяче здоров’я й розвиток, і рекомендований ВООЗ.
У 2020 році разом з ГО «Ранні Пташки» компанія ініціювала благодійну акцію. Завдяки кожній придбаній упаковці підгузків Huggies вдалося зібрати 1 млн грн. На них були придбані147 спеціалізованих крісел і 250 бандажів для практикування методу «Кенгуру» в лікарнях і перинатальних центрах 17 міст України.
Номінант від Huggies – підгузки Elite Soft. Вони миттєво поглинають вологу, мінімізують час її контакту з дитячою шкірою, а завдяки бавовняному шару залишаються дихаючими та ніжними, перешкоджаючи появі попрілостей. Спеціальний індикатор покаже батькам і самому малюкові, що підгузок пора змінити, і може допомогти прискорити привчання до горщика.
Love Beauty and Planet
Веган-тренд, прозорі пляшки з переробленого пластику та приголомшливі аромати шампунів і кондиціонерів – все це можна відшукати в одному бренді.
Якщо тобі не байдужа екологія, ти вибираєш здорові й натуральні рішення та хочеш щодня робити світ кращим, вибирай номінанта Love Beauty And Planet – шампунь Квітучий колір . У його основі – олія горіха мурумуру, що піклується про колір і блиск твоїх локонів. Їх красу також підкреслить неймовірний аромат болгарської троянди. І це справжня органічна косметика без силіконів, парабенів, фталатів і барвників. Будь у тренді: піклуйся і про своє волосся, і про здоров’я планети!
Garnier
У тому, що пластик давно пора активно переробляти, не сумнівається ніхто. Цим перейнявся і світовий бренд Garnier, створивши проект зі збереження навколишнього середовища «Green beauty».
Уже у квітні стартує проект «Надай друге життя упаковкам Garnier». У 60 магазинах Watsons будуть встановлені бокси для збору порожніх ємностей від продукції Garnier. Їх можуть здавати і постійні, і нові клієнти Watsons.
При цьому, за кожну принесену пляшечку Garnier можна буде отримати купон на знижку в 15 грн на товари бренду Garnier у мережі Watsons.
Також, спільно з Garnier мережа Watsons запускає у продаж шоппер багаторазового використання «Я W тренді. Врятуємо планету разом». Еко сумку купити можна окремо за 99,99 грн; при купівлі 1 продукту Garnier – придбати еко-сумку можна за 30 грн, а при сумі покупки Garnier від 249 грн – отримуєш еко-шоппер за 1 коп.
Номінант від Garnier – детокс-гель для вмивання Bio із екстрактом лемонграсу : для очищення пор без сухості, лущення та відчуття стягнутості. Це зволоження, пом’якшення, тонізація шкіри продуманим продуктом органічної косметики.
Соціальна відповідальність – важлива.
Віддавай голос за найбільш соціально-відповідальний бренд на офіційному сайті Watsons HWB Awards, не забувай про гарантовані знижки та отримуй задоволення від долучення до важливих еко- і соціальних ініціатив. Нехай упевненості в завтрашньому дні стане більше!
Соціально-відповідальний бренд – важлива номінація Watsons HWB Awards
Watsons блог | Тренди | Соціально-відповідальний бренд – важлива номінація Watsons HWB Awards
Премія Watsons HWB Awards вже вдев’яте відзначає топ-товари року – найпопулярніші серед клієнтів Watsons. І навіть якщо ти не клієнт Watsons, у тебе є відмінна можливість:
hwb.com.ua
Чи відомо тобі, що для Watsons соціальна відповідальність – більше, ніж просто слова?
Watsons знає, що постійні клієнти піклуються не тільки про власне здоров’я, відмінне самопочуття та красу, а й про екологію. Екологічні проблеми стають все більш помітними і тривожними з кожним роком, і людство буде в змозі впоратися з ними, лише об’єднавши зусилля.
Ось чому в цьому році премія Watsons HWB Awards об’єднує однодумців у новій номінації – «Соціально-відповідальний бренд». Номінанти – світові виробники, і сьогодні Watsons розповість про їх екологічну та соціальну місії.
Nature Box
Це бренд із маркуванням ECOCERT, що підтверджує відповідність стандартам COSMOS NATURAL (натуральна косметика). У продуктах більше 98% складових природного походження, немає синтетичних барвників і силіконів, а 98% упаковки – це перероблений пластик.
Номінант від Nature Box – твердий шампунь для відновлення волосся та проти посічених кінчиків із олією авокадо холодного віджиму. Завдяки дбайливій «холодній» екстракції олії в ній зберігається максимум корисних речовин, які повертають здоров’я та чудовий вигляд твоєму волоссю. Купити твердий шампунь варто заради комфортного економного використання та 98% натуральних інгредієнтів у складі, які допоможуть тобі піклуватися не лише про бюджет, а й про екологію.
Huggies
Huggies – це не тільки безпечні та зручні підгузки для найменших, а й соціальна відповідальність. Із 2017 року компанія Kimberly-Clark, яка виробляє ТМ Huggies, запустила соціальну ініціативу «Народжені для обіймів». Її суть у тому, щоб допомогти діткам, народженим передчасно, впровадивши метод «Кенгуру» в перинатальних центрах України, для більш ефективного їх виходжування.
Метод «Кенгуру» – тісний контакт малюків зі значимим дорослим – позитивно впливає на дитяче здоров’я й розвиток, і рекомендований ВООЗ.
У 2020 році разом з ГО «Ранні Пташки» компанія ініціювала благодійну акцію. Завдяки кожній придбаній упаковці підгузків Huggies вдалося зібрати 1 млн грн. На них були придбані147 спеціалізованих крісел і 250 бандажів для практикування методу «Кенгуру» в лікарнях і перинатальних центрах 17 міст України.
Номінант від Huggies – підгузки Elite Soft. Вони миттєво поглинають вологу, мінімізують час її контакту з дитячою шкірою, а завдяки бавовняному шару залишаються дихаючими та ніжними, перешкоджаючи появі попрілостей. Спеціальний індикатор покаже батькам і самому малюкові, що підгузок пора змінити, і може допомогти прискорити привчання до горщика.
Love Beauty and Planet
Веган-тренд, прозорі пляшки з переробленого пластику та приголомшливі аромати шампунів і кондиціонерів – все це можна відшукати в одному бренді.
Якщо тобі не байдужа екологія, ти вибираєш здорові й натуральні рішення та хочеш щодня робити світ кращим, вибирай номінанта Love Beauty And Planet – шампунь Квітучий колір . У його основі – олія горіха мурумуру, що піклується про колір і блиск твоїх локонів. Їх красу також підкреслить неймовірний аромат болгарської троянди. І це справжня органічна косметика без силіконів, парабенів, фталатів і барвників. Будь у тренді: піклуйся і про своє волосся, і про здоров’я планети!
Garnier
У тому, що пластик давно пора активно переробляти, не сумнівається ніхто. Цим перейнявся і світовий бренд Garnier, створивши проект зі збереження навколишнього середовища «Green beauty».
Уже у квітні стартує проект «Надай друге життя упаковкам Garnier». У 60 магазинах Watsons будуть встановлені бокси для збору порожніх ємностей від продукції Garnier. Їх можуть здавати і постійні, і нові клієнти Watsons.
При цьому, за кожну принесену пляшечку Garnier можна буде отримати купон на знижку в 15 грн на товари бренду Garnier у мережі Watsons.
Також, спільно з Garnier мережа Watsons запускає у продаж шоппер багаторазового використання «Я W тренді. Врятуємо планету разом». Еко сумку купити можна окремо за 99,99 грн; при купівлі 1 продукту Garnier – придбати еко-сумку можна за 30 грн, а при сумі покупки Garnier від 249 грн – отримуєш еко-шоппер за 1 коп.
Номінант від Garnier – детокс-гель для вмивання Bio із екстрактом лемонграсу : для очищення пор без сухості, лущення та відчуття стягнутості. Це зволоження, пом’якшення, тонізація шкіри продуманим продуктом органічної косметики.
Соціальна відповідальність – важлива.
Віддавай голос за найбільш соціально-відповідальний бренд на офіційному сайті Watsons HWB Awards, не забувай про гарантовані знижки та отримуй задоволення від долучення до важливих еко- і соціальних ініціатив. Нехай упевненості в завтрашньому дні стане більше!