► Як зареєструватися на сайті?

► Я зареєструвався, але не можу увійти на сайт зі своїм логіном та паролем?

► Як змінити пароль у персональному кабінеті на сайті?

► Забув пароль для входу в кабінет, спробував змінити – не вдається

► Вказаний по картці е-мейл неактуальний, чи можу я змінити його на новий?

► Я вказав невірний е-мейл під час реєстрації, не можу зайти в персональний кабінет

► Я вказав невірний номер картки під час реєстрації, що робити?

► Як оформити замовлення в інтернет-магазині?

► Скільки коштує доставка?

► Які способи оплати замовлення?

► Які є способи доставки замовлення і яка вартість доставки?

► Протягом якого часу зберігається замовлення у відділеннях Нової пошти, Укрпошти, у кур’єра та на точці самовивозу?

► Які документи необхідні для отримання замовлення:

► Як розрахуватись подарунковим сертифікатом в інтернет-магазині?

► Як відстежити де знаходиться замовлення?

► Як працюють точки самовивозу?

► Як можна відмінити замовлення?

► Які переваги програми лояльності Watsons Club?

► Як зареєструватися у Watsons Сlub?

► Як отримати картку Watsons Club?

► Який термін дії картки?

► Як заблокувати картку?

► Чи можу мати декілька карток Watsons Club?

► Як нараховуються бали за покупки у Watsons?

► Чи обов’язково пред’являти картку при здійсненні покупки для нарахування балів?

► Чи нараховуються бали на рахунок за покупку, яка оплачується в тому числі балами?

► Чи можу я використовувати зароблені за покупки в аптеках Watsons бали для знижки у магазині (в тому числі інтернет-магазині) і навпаки?

► Як я можу перевірити баланс балів на своїй картці?

► Чому бали не списуються із картки?

► Який термін дії балів, накопчених на моєму рахунку?

► Чи нараховуються бали за покупку подарункових сертифікатів?

► Як можна перевірити термін дії подарункового сертифікату Watsons?

► Як можна дізнатися про «Персональні акції» Watsons Club?

► Чи можна отримувати розсилку про акції Watsons?

► Які переваги програми Watsons Premium?

► Як дізнатися чи певний товар є в наявності в магазинах?

► Як дізнатися графік роботи магазину та номер телефону?

► Хочу запропонувати співробітництво (постачання товарів в мережу і т. д.)

► Хочу працювати у магазині Watsons

► Чи можна отоварити виданий в магазині купон в інтернет-магазині?

► Чи можна оформити замовлення на магазин в телефонному режимі?

Інтернет - магазин

► Як зареєструватися на сайті?

- Для реєстрації на сайті watsons.ua у правому верхньому куті натисніть «Привіт – Мій акаунт», далі у вікні, що з’явилося оберіть кнопку «Реєстрація».

- У новому вікні введіть Вашу адресу електронної пошти, створіть пароль для входу на сайт та повторіть його у відповідному полі. Натисніть «Зберегти».

- Далі заповніть Ваші контактні дані: прізвище, ім’я, по батькові, вкажіть номер Вашої картки WC, що знаходиться на звороті картки та розпочинається з цифр 261. Натисніть «Зберегти». Якщо у Вас немає картки, цей крок можна пропустити. Картку буде доставлено разом із Вашим першим замовленням в інтернет-магазині.

- на наступному кроці вкажіть контактний номер телефону та поставте галку в полі «Я погоджуюсь з правилами Політики конфіденційності» і натисніть «Зберегти».

- Після цього на Вашу електронну адресу протягом кількох хвилин надійде лист з підтвердженням реєстрації та кнопкою для активації профілю. Натисніть «Активувати е-мейл»

- Здійсніть авторизацію на сайті, натиснувши «Вхід» у правому верхньому куті та вказавши логін (Ваш Е-мейл) і пароль, що вказували при реєстрації.

Також можливо встановити додаток Watsons Ukraine та зареєструвати картку там.

► Я зареєструвався, але не можу увійти на сайт зі своїм логіном та паролем

Якщо Ви пройшли реєстрацію на сайті, але не отримали лист підтвердження, будь ласка, перевірте папку "Спам". Лист-підтверждення з кнопкою активації електронної адреси надходить протягом кількох хвилин з моменту здійснення реєстрації на сайті. У листі натисніть кнопку «Активувати е-мейл», електронна адреса буде активована і Ви зможете увійти на сайт за допомогою свого логіну та паролю, які було вказано при реєстрації.

Якщо ж лист Ви не отримали, будь ласка, зверніться до інформаційного центру за номером 0800300333, де зможуть активувати Ваш профіль та допомогти увійти в кабінет.

► Як змінити пароль у персональному кабінеті на сайті

Необхідно авторизуватись на сайті watsons.ua, натиснувши «Привіт – Мій акаунт» у верхньому правому куті сторінки, та ввівши Ваш логін і пароль.

У своєму кабінеті в розділі Мій кабінет – Логін і пароль – введіть у стрічці «Старий пароль» необхідно вказати діючий пароль, далі необхідно ввести новий пароль та повторити його ще раз в наступній стрічці та натиснути «Змінити пароль». Надалі Ви можете входити в кабінет за допомогою логіна (Ваша електронна пошта) та нового паролю.

► Забув пароль для входу в кабінет, спробував змінити – не вдається

Зверніться, будь ласка, до інформаційного центру за номером 0 800 300 333, де зможуть створити для Вас простий пароль, щоб Ви могли зараз увійти до свого акаунту і потім в особистому кабінеті створите собі новий, відомий тільки Вам пароль для подальшого користування.

► Вказаний по картці е-мейл неактуальний, чи можу я змінити його на новий?

Щоб змінити е-мейл для входу на сайт потрібно:

Авторизуватись на сайті watsons.ua, натиснувши «Привіт – Мій акаунт» у верхньому правому куті сторінки та ввівши Ваш логін і пароль .

У своєму кабінеті в розділі « Логін і пароль» ввести E-mail та пароль та натиснути «Змінити E-mail» , після чого ввести новий E-mail. Далі на вказану пошту надійде лист з кнопкою активації електронної адреси. Натисніть кнопку «Активувати е-мейл» та здійсніть авторизацію на сайті з новою електронною поштою та паролем.

► Я вказав невірний е-мейл під час реєстрації, не можу зайти в персональний кабінет

Будь ласка, зверніться за допомогою до інформаційного центру Компанії Watsons за номером 0800300333, усі дзвінки в межах України безкоштовні.

► Я вказав невірний номер картки під час реєстрації, що робити?

Будь ласка, зверніться за допомогою до інформаційного центру Watsons за номером 0 800 300 333, усі дзвінки в межах України безкоштовні, та наші спеціалісти допоможуть Вам у вирішенні питання.

► Як оформити замовлення в інтернет-магазині?

- Якщо зареєстровані на сайті - увійдіть у свій персональний кабінет на сайті www.watsons.ua, натиснувши у верхньому правому куті «Привіт Мій акаунт». Введіть логін (Ваш е-мейл) і пароль. Оберіть необхідний товар, вкажіть необхідну кількість та натисніть "Купити". Обрані товари потрапляють у "Кошик". Для вибору іншого товару натиснути «Продовжити покупки». Після вибору усіх необхідних товарів натисніть кнопку "Оформити замовлення". На етапі "Оплата" Ви можете використати накопичені бали, сплатити замовлення подарунковим сертифікатом (в поле ввести штрих-код сертифікату і натиснути «v» зарахувати), або використати промокод (ввести в поле "промо-код"). На наступному кроці "Оплата" оберіть спосіб доставки з випадаючого списку – Укрпошта, доставка кур’єром, відділення Нової пошти, відділенні Justin, самовивіз. Далі вкажіть Ваше Прізвище, Ім'я, По-батькові, номер телефону та адресу отримання. Натисніть кнопку "До сплати". Оберіть спосіб оплати: після оплата чи банківська картка (ввести дані банківської картки). Натиснути "Підтвердити замовлення", після чого на екрані з’явиться номер замовлення. На Вашу електрону адресу буде доставлено лист-підтвердження з номером замовлення.

- Якщо ви не зареєстровані на сайті, можете зробити замовлення як гість, не входячи в кабінет. Додайте товари в кошик та натисніть "Оформити замовлення".У вікні "Оформити замовлення без створення акаунта" натисніть «Продовжити».

Також замовлення можна оформити з додатку Watsons Ukraine, попередньо авторизувавшись.

► Скільки коштує доставка?

З даними умовами доставки можна ознайомитися за посиланням тут.

► Які способи оплати замовлення?

Замовлення можна оплатити при оформленні банківською карткою, подарунковим сертифікатом Watsons, а також можна обрати Післяоплату при отриманні на останньому кроці оформлення замовлення. Додаткових доплат та комісій за переказ коштів Ви не сплачуєте – лише суму замовлення

► Які є способи доставки замовлення і яка вартість доставки?

Наразі при оформленні на сайті можливо обрати такі способи доставки (перелік та умови тут.):

- самовивіз з магазинів - доставка безкоштовна при замовленні від 50 грн (до 49 грн: 25 грн)

- кур’єрська доставка - доставка безкоштовна при замовленні від 600 грн (до 499 грн: 59 грн, від 500 грн до 599: 20 грн)

- у відділенні Нової пошти - доставка безкоштовна при замовленні від 500 грн (до 399грн: 59 грн)

- у відділення Укрпошти - доставка безкоштовна при замовленні від 200 грн (до 199грн: 35 грн)

- у відділенні JustIn - доставка безкоштовна при замовленні від 250 грн (до 249грн: 35 грн)

► Протягом якого часу зберігається замовлення у відділеннях Нової пошти, Укрпошти, Justin та на точці самовивозу?

- На точках самовивозу ми зберігатимемо Ваше замовлення 10 днів.

- Нова Пошта може зберігати Ваше замовлення не більше 5 днів.

- Укрпошта може зберігати Ваше замовлення не більше 7 календарних днів.

- У відділеннях Justin замовлення буде зберігатися 5 календарних днів.

Не запізнюйтеся, на наступний день після вказаного терміну Ваше замовлення буде повернене та розформоване.

► Які документи необхідні для отримання замовлення:

Для отримання замовлення у відділення «Нова пошта» чи Укрпошта, а також від кур’єра необхідно пред’явити паспорт або ж водійське посвідчення при отриманні.

При отриманні замовлення на точках самовивозу може знадобитися Ваш мобільний телефон, що Ви вказали при оформленні замовлення для проходження верифікації.

► Як розрахуватись подарунковим сертифікатом в інтернет-магазині?

В інтернет-магазині Ви маєте можливість оплатити покупку подарунковим сертифікатом Ватсонс. Необхідно просто ввести номер штрих-коду сертифікату в поле «Сплатити подарунковим сертифікатом» при оформленні замовлення та номінал сертифікату буде зараховано як оплату замовлення. Якщо сума замовлення перевищує номінал сертифікату, то дану різницю можна оплатити банківською карткою при оформленні або ж оплатити при отриманні замовлення. Якщо вартість замовлення менша за номінал сертифікату, то різниця не повертається, а сертифікат після його зарахування вважається використаним.

► Як відстежити де знаходиться замовлення?

В особистому кабінеті в розділі «Мої замовлення онлайн» Ви можете переглянути деталі необхідного замовлення та натиснути «Відстежити по ЕН», якщо це замовлення на Нову пошту. Якщо ж номер накладної не відображається в кабінеті, Ви можете звернутися на Гарячу лінію 0800300333 для уточнення місцезнаходження замовлення. Як тільки замовлення прибуде у пункт отримання, Ви отримаєте повідомлення про його прибуття або ж з Вами зв’яжеться кур’єр на номер телефону, що вказаний при оформленні замовлення.

► Як працюють точки самовивозу і доставляються замовлення на них?

Точки самовивозу працюють згідно з графіками роботи магазинів, в яких вони знаходяться. Актуальну інформацію про графік роботи даних магазинів можна перевірити за посиланням тут.

Замовлення на точки доставляються зі складу згідно з графіком поставок товарів до магазинів, з яким можна ознайомитися тут.

► Як можна відмінити замовлення?

Для скасування замовлення необхідно зателефонувати на Гарячу лінію 0800300333 та повідомити причину відміни замовлення.

Програма лояльності Watsons Club

► Які переваги програми лояльності Watsons Club?

Правила програми лояльності Watsons Club доступні за посиланням тут.

► Як зареєструватися у Watsons Сlub?

Реєстрація потрібна для активації картки і подальшого використання накопичених балів при покупках. Реєстрація в програмі відбувається шляхом заповнення паперової анкети або шляхом здійснення онлайн-реєстрації на сайті Watsons за посиланням тут.

► Як отримати картку Watsons Club?

Придбати картку за 5 грн. (у т.ч. ПДВ). При цьому ми повертаємо Вам її вартість - на цю картку одразу нараховується 500 балів під час її продажу вам на касі. Також картку можна отримати з першим замовленням на сайті www.watsons.ua після здійснення онлайн-реєстрації та оформлення Вашого першого замовлення. Після проходження реєстрації ви вже є участником программи та можете скористатися її перевагами.

► Який термін дії картки?

Термін дії програми необмежений. У разі, якщо учасник не користується карткою протягом трьох років поспіль, його персональні дані видаляються (знищуються) із Бази даних у порядку, передбаченому внутрішніми документами Виконавця.

► Як заблокувати картку при її втраті?

Для блокування картки необхідно зателефонувати на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними), повідомити прізвище, ім’я, по батькові власника та номер старої картки, яку необхідно заблокувати або ж номер телефону, на який було зареєстровано картку.

Після цього Ви можете звернутися у магазин чи аптеку Watsons з номером заблокованої картки (не забудьте занотувати номер заблокованої картки), щоб отримати нову. Після реєстрації нової карти необхідно повторно звернутися на Гарячу лінію для переведення балів та даних зі старої картки.

► Чи можу мати декілька карток Watsons Club?

Кожен покупець може зареєструвати на своє ім’я, е-мейл та на один номер телефону лише одну картку.

► Як нараховуються бали за покупки у Watsons?

З правилами нарахування балів за покупки можете ознайомитися в розділі 5 за посиланням.

Бали нараховуються при покупці в стаціонарному магазині чи аптеці з карткою учасника, а також в інтернет-магазині (здійснивши замовлення з особистого кабінету, отримавши та повністю розрахувавшись за нього). За кожну 1 (одну) гривню, витрачену на придбання неакційного товару , крім придбання подарункових сертифікатів, та інших умов не нарахування балів, визначених Виконавцем, бали нараховуються за покупки товарів у кількості, яка зазначена в Додатку 1 до Правил лояльності.

► Чи обов’язково пред’являти картку при здійсненні покупки для нарахування балів?

Для нарахування балів на картку необхідно пред’явити картку Watsons Club в пластиковому вигляді або ж оцифровану в мобільному додатку, а також можливо вказати на касі продавцю номер мобільного телефону, на який зареєстровано картку. При оформленні замовлення на сайті потрібно обов’язково увійти в особистий кабінет та здійснити замовлення.

► Чи нараховуються бали на рахунок за покупку, яка оплачується в тому числі балами?

Так, бали нараховуються на кінцеву суму покупки неакційних товарів після списання балів. На використані бали бали не нараховуються. Якщо повністю вся покупка сплачена балами, на її вартість бали нараховані не будуть.

► Чи можу я використовувати зароблені за покупки в аптеках Watsons бали для знижки у магазині (в тому числі інтернет-магазині) і навпаки?

Так. Бали, отримані за покупки у будь-якому магазині Watsons (в тому числі й інтернет-магазині), Ви можете використовувати для покупок у аптеці Watsons, і навпаки.

► Як я можу перевірити баланс балів на своїй картці?

- Баланс рахунку Watsons Club відображається на Вашому чеку після кожної покупки

- Ви можете дізнатися баланс балів у своєму особистому кабінеті на сайті watsons.ua.

- Зателефонувати на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

Як я можу використати накопичені бали?

Використання балів як економії під час покупки в мережі Watsons здійснюється у кількості, кратній 500 балам.

► Чому бали не списуються із картки?

- На картці не вистачає необхідної кількості балів (для використання балів на рахунку має бути не менше 500 балів).

- Картка не активована. Щоб активувати картку, необхідно заповнити в магазині Watsons анкету, або зареєструватися на сайтію.

► Який термін дії балів, накопчених на моєму рахунку?

1 рік із дати їх накопичення. Термін дії балів можна перевірити в особистому кабінеті або ж зателефонувавши за телефоном Гарячої лінії Watsons 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

► Чи нараховуються бали за покупку подарункових сертифікатів?

При покупці подарункових сертифікатів бали на картку Watsons Club не нараховуються.

► Як можна перевірити термін дії подарункового сертифікату Watsons?

Термін дії сертифікату становить 1 рік з моменту його покупки, Ви можете перевірити його на сайті у розділі «Перевірка терміну дії сертифікатів», ввівши номер та штрих-код сертифікату за посиланням, а також у стаціонарних магазинах чи аптеках.

► Як можна дізнатися про «Персональні акції» Watsons Club?

Персональні акції створюються окремо для кожного покупця Watsons – це акції, що відповідають Вашим особистим інтересам і купівельним звичкам. З персональними акціями можна ознайомитися в особистому кабінеті на сайті www.watsons.ua в розділі «Мої персональні пропозиції».

► Чи можна отримувати розсилку про акції Watsons?

Звичайно, при реєстрації картки необхідно вказати коректну електронну адресу та номер телефону, на які Ви будете отримувати розсилку про акційні пропозиції. Якщо розсилку не отримуєте, можете звернутися на Гарячу лінію 0800300333 для перевірки чи розсилка підключена до Вашої картки.

► Які переваги програми Watsons Premium?

Із правилами та перевагами даної програми можна ознайомитися за посиланням тут.

Магазини

► Як дізнатися чи певний товар є в наявності в магазинах?

З даною інформацією Ви можете самостійно ознайомитися на сайті www.watsons.ua , відшукавши необхідний товар та натиснувши кнопку «Наявність в магазинах», після чого відшукати зручний магазин та переглянути кількість доступних для покупки позицій в конкретному магазині.

► Як дізнатися графік роботи магазину та номер телефону?

Адреси та графік роботи магазинів можете переглянути за посиланням тут , відшукавши за допомогою пошукової стрічки необхідний магазин та натиснути на нього. Після цього відобразиться графік роботи даного магазину. Актуальний номер телефону магазину Ви можете дізнатися, зателефонувавши на Гарячу лінію 0800300333.

► Хочу запропонувати співробітництво (постачання товарів в мережу і т. д.)

Ви можете сформулювати свою комерційну пропозицію та відправити її на електронну пошту info@watsons.ua та, в разі зацікавленості, з Вами обов’язково зв’яжуться.

► Хочу працювати у магазині Watsons

Актуальні вакансії Ви можете дізнатися зателефонувавши за номером Гарячої лінії 0800300333, де наші оператори нададуть усю необхідну інформацію щодо працевлаштування, а також підберуть для Вас вакансію у зручному для Вас магазині чи аптеці.

► Чи можна отоварити виданий в магазині купон в інтернет-магазині?

Купон, що отримано в стаціонарному магазині/аптеці Ви не зможете використати в інтернет-магазині, а лише в магазині/аптеці одноразово з карткою Watsons Club, разом з якою був виданий даний купон.

► Чи можна оформити замовлення на магазин в телефонному режимі?

Так, ви можете оформити замовлення по телефону і отримати його в магазині. Для цього необхідно зателефонувати на Гарячу лінію для уточнення переліку магазинів, в які можливо оформити замовлення в телефонному режимі, обрати зручний магазин, назвати товари, які бажаєте отримати. Товари буде зібрано в магазині та після цього Вам зателефонують та запросять для отримання. Оплатити замовлення можливо при його отриманні в магазині.