► Як зареєструватися на сайті?

► Я зареєструвався, але не можу увійти на сайт зі своїм логіном та паролем?

► Як змінити пароль у персональному кабінеті на сайті?

► Забув пароль для входу в кабінет, спробував змінити – не вдається

► Чи можу я змінити свій е-мейл для входу на сайт?

► Я вказав невірний е-мейл під час реєстрації, не можу зайти в персональний кабінет

► Я вказав невірний номер картки під час реєстрації, що робити?

► Скільки коштує доставка?

► Які способи оплати замовлення?

► Протягом якого часу зберігається замовлення у відділеннях Нової пошти, Укрпошти, у кур’єра та на точці самовивозу?

► Які документи необхідні для отримання замовлення:

► Як розрахуватись подарунковим сертифікатом в інтернет-магазині?

► Як відстежити де знаходиться замовлення?

► Як працюють точки самовивозу?

► Як можна відмінити замовлення?

► Що таке програма Watsons Club?

► Які переваги програми лояльності Watsons Club?

► Як зареєструватися у Watsons Сlub?

► Як отримати картку Watsons Club?

► Який термін дії картки?

► Як заблокувати картку?

► Чи можу мати декілька карток Watsons Club?

► Скільки балів я можу отримати за покупку у Watsons?

► Чи обов’язково пред’являти картку при здійсненні покупки для нарахування балів?

► Чи нараховуються бали на рахунок за покупку, яка оплачується в тому числі балами?

► Чи можу я використовувати зароблені за покупки в аптеках Watsons бали для знижки у магазині (в тому числі інтернет-магазині) і навпаки?

► Як я можу перевірити баланс балів на своїй картці?

► Чому бали не списуються із картки?

► Який термін дії балів, накопчених на моєму рахунку?

► Чи нараховуються бали за покупку подарункових сертифікатів?

► Як можна перевірити термін дії подарункового сертифікату Watsons?

► Як можна дізнатися про «Персональні акції» Watsons Club?

► Чи можна отримувати розсилку про акції Watsons?

► Як дізнатися графік роботи магазину та номер телефону?

► Хочу запропонувати співробітництво (постачання товарів в мережу і т. д.)

► Хочу працювати у вас в магазині

► Чи можна отоварити виданий в магазині купон в інтернет-магазині?

Інтернет - магазин

► Як зареєструватися на сайті?

- Для реєстрації на сайті watsons.ua у правому верхньому куті натисніть «Реєстрація у Клубі».

- У новому вікні введіть Вашу адресу електронної пошти, створіть пароль для входу на сайт та повторіть його у відповідному полі. Натисніть «Продовжити».

- Вкажіть номер Вашої картки WC, що знаходиться на звороті картки та розпочинається з цифр 261. Натисніть «Продовжити». Якщо у Вас немає картки, цей крок можна пропустити. Картку буде доставлено разом із Вашим першим замовленням в інтернет-магазині.

- Далі заповніть Ваші контактні дані: прізвище, ім’я, контактний номер телефону, місто та адресу. Обов'язково обирайте назву міста та вулицю із випадаючого списку. Потім натисніть «Продовжити».

- Внесіть додаткову інформацію: Вашу дату народження, сімейний стан, інформацію про дітей, улюблені бренди, хоббі. Це дасть можливість підбирати для Вас найкращі персональні пропозиції.

- Обов’язково поставте відмітку на згоду обробки персональних даних у відповідному полі та натисніть «Продовжити».

- Після цього на Вашу електронну адресу протягом кількох хвилин надійде лист з підтвердженням реєстрації та кнопкою для активації профілю. Натисніть «Активувати е-мейл»

- Здійсніть авторизацію на сайті, натиснувши «Вхід» у правому верхньому куті та вказавши логін (Ваш Е-мейл) і пароль

► Я зареєструвався, але не можу увійти на сайт зі своїм логіном та паролем

Якщо Ви пройшли реєстрацію на сайті, але не отримали лист підтвердження, будь ласка, перевірте папку "Спам". Лист-підтверждення з кнопкою активації електронної адреси надходить протягом кількох хвилин з моменту здійснення реєстрації на сайті. У листі натисніть кнопку «Активувати е-мейл», електронна адреса буде активована і Ви зможете увійти на сайт за допомогою свого логіну та паролю, які було вказано при реєстрації.

Якщо ж лист Ви не отримали, будь ласка, зверніться до інформаційного центру за номером 0800300333, де зможуть активувати Ваш профіль та допомогти увійти в кабінет.

► Як змінити пароль у персональному кабінеті на сайті

Необхідно авторизуватись на сайті watsons.ua, натиснувши «Привіт – Мій акаунт» у верхньому правому куті сторінки, та ввівши Ваш логін і пароль.

У своєму кабінеті в розділі Мій кабінет – Логін і пароль – введіть у стрічці «Старий пароль» необхідно вказати діючий пароль, далі необхідно ввести новий пароль та повторити його ще раз в наступній стрічці та натиснути «Змінити пароль». Надалі Ви можете входити в кабінет за допомогою логіна (Ваша електронна пошта) та нового паролю.

► Забув пароль для входу в кабінет, спробував змінити – не вдається

Зверніться, будь ласка, до інформаційного центру за номером 0 800 300 333, де зможуть створити для Вас простий пароль, щоб Ви могли зараз увійти до свого акаунту і потім Ви створите собі новий, відомий тільки Вам пароль для подальшого користування.

► Чи можу я змінити свій е-мейл для входу на сайт

Щоб змінити е-мейл для входу на сайт потрібно:

Авторизуватись на сайті watsons.ua, натиснувши «Привіт – Мій акаунт» у верхньому правому куті сторінки та ввівши Ваш логін і пароль .

У своєму кабінеті в розділі « Логін і пароль» ввести E-mail та пароль та натиснути «Змінити E-mail» , після чого ввести новий E-mail. Далі на вказану пошту надійде лист з кнопкою активації електронної адреси. Натисніть кнопку «Активувати е-мейл» та здійсніть авторизацію на сайті з новою електронно. Поштою та паролем.

► Я вказав невірний е-мейл під час реєстрації, не можу зайти в персональний кабінет

Будь ласка, зверніться за допомогою до інформаційного центру Компанії Watsons за номером 0800300333, усі дзвінки в межах України безкоштовні.

► Я вказав невірний номер картки під час реєстрації, що робити?

Будь ласка, зверніться за допомогою до інформаційного центру Watsons за номером 0 800 300 333, усі дзвінки в межах України безкоштовні, та наші спеціалісти допоможуть Вам у вирішенні питання.

► Як оформити замовлення в інтернет-магазині

- Якщо зареєстровані на сайті - увійдіть у свій персональний кабінет на сайті www.watsons.ua , натиснувши у верхньому правому куті «Привіт Мій акаунт». Введіть логін (Ваш е-мейл) і пароль. Оберіть необхідний товар, вкажіть необхідну кількість та натисніть "Купити". Обрані товари потрапляють у "Кошик". Для вибору іншого товару натиснути «Продовжити покупки». Після вибору усіх необхідних товарів натисніть кнопку "Оформити замовлення". На етапі "Оплата" Ви можете використати накопичені бали, сплатити замовлення подарунковим сертифікатом (в поле ввести штрих-код сертифікату і натиснути «v» -зарахувати), або використати промокод (ввести в поле "промо-код").Оберіть спосіб доставки з випадаючого списку, вкажіть Ваше Прізвище, Ім'я, По-батькові, номер телефону та адресу отримання. Натисніть кнопку "Оформити замовлення". Оберіть спосіб оплати: після оплата чи банківська картка (ввести дані банківської картки). Натиснути "Завершити", після чого на екрані з’явиться номер замовлення. На Вашу електрону адресу буде доставлено лист-підтвердження з номером замовлення.

- Якщо ви не зареєстровані на сайті, можете зробити замовлення як гість, не входячи в кабінет. У вікні "Оформити замовлення без створення акаунта" натисніть «Продовжити», вкажіть прізвище та ім'я отримувача, контактний номер телефону, та адресу доставки замовлення, електронну пошту для отримання листа з підтвердженням замовлення – «Завершити» - обрати спосіб оплати - «Завершити»

► Скільки коштує доставка?

З даними умовами доставки можна ознайомитися за посиланням тут.

► Які способи оплати замовлення?

Замовлення можна оплатити при оформленні банківською карткою, подарунковим сертифікатом Watsons, а також можна обрати Післяоплату при отриманні на останньому кроці оформлення замовлення. Додаткових доплат та комісій за переказ коштів Ви не сплачуєте – лише суму замовлення

► Протягом якого часу зберігається замовлення у відділеннях Нової пошти, Укрпошти, у кур’єра та на точці самовивозу?

- кур'єр може зберігати ваше замовлення не більше 5 днів;

- на точках самовивозу ми зберігатимемо Ваше замовлення не більше 7 днів.

- Нова Пошта може зберігати Ваше замовлення не більше 5 днів.

- Укрпошта може зберігати Ваше замовлення не більше 7 календарних днів.

Не запізнюйтеся, на наступний день після вказаного терміну Ваше замовлення буде повернене та розформоване.

► Які документи необхідні для отримання замовлення:

Для отримання замовлення у відділення «нова пошта» чи Укрпошта, а також від кур’єра необхідно пред’явити паспорт або ж водійське посвідчення при отриманні.

При отриманні замовлення на точках самовивозу може знадобитися ваш мобільний телефон, що ви вказали при оформленні замовлення для проходження верифікації.

► Як розрахуватись подарунковим сертифікатом в інтернет-магазині?

В інтернет-магазині Ви маєте можливість оплатити покупку подарунковим сертифікатом Ватсонс. Необхідно просто ввести номер штрих-коду сертифікату в поле «Сплатити подарунковим сертифікатом» при оформленні замовлення та номінал сертифікату буде зараховано як оплату замовлення. Якщо сума замовлення перевищує номінал сертифікату, то дану різницю можна оплатити банківською карткою при оформленні або ж оплатити при отриманні замовлення. Якщо вартість замовлення менша за номінал сертифікату, то різниця не повертається, а сертифікат після його зарахування вважається використаним.

► Як відстежити де знаходиться замовлення?

В особистому кабінеті в розділі «Мої замовлення онлайн» Ви можете переглянути деталі необхідного замовлення та натиснути «Відстежити по ЕН». Якщо ж номер накладної не відображається в кабінеті, Ви можете звернутися на Гарячу лінію для уточнення місцезнаходження замовлення. Як тільки замовлення прибуде у пункт отримання, Ви отримаєте повідомлення про його прибуття або ж з Вами зв’яжеться кур’єр на номер телефону, що вказаний при оформленні замовлення.

► Як працюють точки самовивозу?

Точки самовивозу працюють згідно графіків роботи магазинів, в яких вони знаходяться. Актуальну інформацію про графік роботи даних магазинів можна перевірити за посиланням тут.

► Як можна відмінити замовлення?

Для скасування замовлення необхідно зателефонувати на Гарячу лінію 0800300333 та повідомити причину відміни замовлення.

Програма лояльності Watsons Club

► Що таке програма Watsons Club?

Це програма для постійних покупців мережі Watsons. Її учасники за покупки будь-яких товарів у Watsons накопичують бали, які можуть використовувати для нових покупок, а також отримують додаткові винагороди та персональні пропозиції, що найбільше відповідають потребам клієнтів.

► Які переваги програми лояльності Watsons Club?

- Ви накопичуєте бонуси на купівлю будь-яких товарів з асортименту магазинів чи аптек Watsons.

- Вам надаються спеціальні пропозиції, засновані на Ваших особистих інтересах.

- Ви регулярно отримуєте додаткові бонуси, беручи участь в акціях від Watsons Сlub.

- Ви використовуєте бали як економію при покупках будь-яких товарів з асортименту.

- Ми оперативно інформуємо Вас про персональні спеціальні пропозиції.

Правила програми лояльності Watsons Club доступні за посиланням тут.

► Як зареєструватися у Watsons Сlub?

- Реєстрація потрібна для активації картки і подальшого використання накопичених балів при покупках.

- Реєстрація в програмі відбувається шляхом заповнення паперової анкети або шляхом здійснення онлайн-реєстрації на сайті Watsons за посиланням тут.

► Як отримати картку Watsons Club?

Придбати картку за 5 грн. (у т.ч. ПДВ). При цьому ми повертаємо Вам її вартість - на цю картку одразу нараховується 500 балів під час її продажу вам на касі. Також картку можна отримати з першим замовленням на сайті www.watsons.ua після здійснення онлайн-реєстрації та оформлення Вашого першого замовлення. Після проходження реєстрації ви вже є участником программи та можете скористатися її перевагами.

► Який термін дії картки?

Термін дії програми необмежений. У разі, якщо учасник не користується карткою протягом трьох років поспіль, його персональні дані видаляються (знищуються) із Бази даних у порядку, передбаченому внутрішніми документами Виконавця.

► Як заблокувати картку?

Для блокування картки необхідно зателефонувати на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними), повідомити прізвище, ім’я, по батькові власника та номер старої картки, яку необхідно заблокувати або ж номер телефону, на який було зареєстровано картку.

Після цього Ви можете звернутися у магазин чи аптеку Watsons з номером заблокованої картки (не забудьте занотувати номер заблокованої картки), щоб отримати нову. Після реєстрації нової карти необхідно повторно звернутися на Гарячу лінію для переведення балів та даних зі старої картки.

► Чи можу мати декілька карток Watsons Club?

Кожен покупець може зареєструвати на своє ім’я лише одну картку та на один номер телефону, е-мейл може бути зареєстрована одна картка.

► Скільки балів я можу отримати за покупку у Watsons?

На кожну повну потрачену гривню покупки Ви отримуєте 3 бали на Вашу картку Watsons Club. Або ж окремо визначену кількість балів за покупку акційних товарів. За покупку товарів з розділу «Жовтий цінник» бали на картку не нараховуються. Бали нараховуються при покупці в стаціонарному магазині чи аптеці, а також в інтернет-магазині (здійснивши замовлення з особистого кабінету, отримавши та повністю розрахувавшись за ньго).

► Чи обов’язково пред’являти картку при здійсненні покупки для нарахування балів?

Для нарахування балів на картку необхідно пред’явити картку Watsons Club в пластиковому вигляді або ж оцифровану в мобільному додатку, а також можливо вказати на касі продавцю номер мобільного телефону, на який зареєстровано картку. При оформленні замовлення на сайті потрібно обов’язково бути залогіненим під своїм особистим кабінетом.

► Чи нараховуються бали на рахунок за покупку, яка оплачується в тому числі балами?

Так, базові бали нараховуються тільки на кінцеву суму покупки після урахування усіх економій. На використані бали бали не нараховуються. Тільки на кінцеву сумму покупки. Якщо повністю вся покупка сплачена балами на її вартість бали нараховані не будуть.

► Чи можу я використовувати зароблені за покупки в аптеках Watsons бали для знижки у магазині (в тому числі інтернет-магазині) і навпаки?

Так. Бали, зароблені за покупки у будь-якому магазині Watsons (в тому числі й інтернет-магазині), Ви можете використовувати для покупок у аптеці Watsons, і навпаки.

► Як я можу перевірити баланс балів на своїй картці?

- Баланс рахунку Watsons Club відображається на Вашому чеку після кожної покупки

- Ви можете дізнатися баланс балів у своєму особистому кабінеті на сайті watsons.ua.

- Зателефонувати на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

Як я можу використати накопичені бали?

Використання балів як економії під час покупки в мережі Watsons здійснюється у кількості, кратній 500 балам, щоб сума покупки після урахування усіх економій (в тому числі і по використанню балів) становила не менше 0,01 грн.

► Чому бали не списуються із картки?

- На картці не вистачає необхідної кількості балів (для використання балів на рахунку має бути не менше 500 балів).

- Відсутня технічна можливість для цього: порушено Інтернет - зв'язок каси та центральної системи, або центральна система не доступна на даний момент.

- Картка не активована. Щоб активувати картку, необхідно заповнити в магазині Watsons анкету, або зареєструватися на сайті, вказавши в тому числі номер мобільного телефону.

► Який термін дії балів, накопчених на моєму рахунку?

1 рік із дати їх накопичення. Термін дії балів можна перевірити, подзвонивши за телефоном Гарячої лінії Watsons 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

► Чи нараховуються бали за покупку подарункових сертифікатів?

При покупці подарункових сертифікатів бали на картку Watsons Club не нараховуються.

► Як можна перевірити термін дії подарункового сертифікату Watsons?

Термін дії сертифікату становить 1 рік з моменту його покупки, Ви можете перевірити його в стаціонарних магазинах чи аптеках, а також зателефонувавши на Гарячу лінію та продиктувавши штрих-код та номер сертифікату.

► Як можна дізнатися про «Персональні акції» Watsons Club?

Персональні акції створюються окремо для кожного покупця Watsons – це акції, що відповідають Вашим особистим інтересам і купівельним звичкам. З персональними акціями можна ознайомитися в особистому кабінеті на сайті www.watsons.ua в розділі «Мої персональні пропозиції».

► Чи можна отримувати розсилку про акції Watsons?

Звичайно, при реєстрації картки необхідно вказати коректну електронну адресу та номер телефону, на які Ви будете отримувати розсилку про акційні пропозиції, які залежать від Ваших купівельних інтересів та кількості здійснених покупок. Якщо дану розсилку не отримуєте, можете звернутися на Гарячу лінію 0800300333 для перевірки чи дана розсилка підключена до Вашої картки.

► Які переваги програми Watsons Premium?

З правилами та перевагами даної програми можна ознайомитися за посиланням тут.

Магазини

► Як дізнатися чи певний товар є в наявності в магазинах?

З даною інформацією Ви можете самостійно ознайомитися на сайті www.watsons.ua , відшукавши необхідний товар та натиснувши кнопку «Наявність в магазинах», після чого відшукати зручний магазин та переглянути кількість доступних для покупки позицій.

► Як дізнатися графік роботи магазину та номер телефону?

Адреси та графік роботи магазинів можете переглянути за посиланням тут , відшукавши за допомогою пошукової стрічки необхідний магазин та натиснути на нього. Після цього відобразиться графік роботи даного магазину. Актуальний номер телефону магазині Ви можете дізнатися зателефонувавши на Гарячу лінію 0800300333.

► Хочу запропонувати співробітництво (постачання товарів в мережу і т. д.)

Ви можете сформулювати свою комерційну пропозицію та відправити її на електронну пошту info@watsons.ua та в разі зацікавленості з Вами обов’язково зв’яжуться.

► Хочу працювати у вас в магазині

З актуальними вакансіями Ви можете ознайомитись за посиланням тут, а також зателефонувавши за номером Гарячої лінії 0800300333, де наші оператори нададуть усю необхідну інформацію щодо працевлаштування, а також підберуть для Вас вакансію у зручному для Вас магазині чи аптеці.

► Чи можна отоварити виданий в магазині купон в інтернет-магазині?

Купон, що отримано в стаціонарному магазині/аптеці Ви не зможете використати в інтернет-магазині, а лише в магазині/аптеці одноразово з карткою Watsons Club, разом з якою був виданий даний купон.