Оформлення замовлення, доставка і оплата 

► Як оформити замовлення в інтернет-магазині?

- Якщо зареєстровані на сайті - увійдіть у свій персональний кабінет на сайті www.watsons.ua, натиснувши у верхньому правому куті «Привіт Мій акаунт». Введіть логін (Ваш е-мейл) і пароль. Оберіть необхідний товар, вкажіть необхідну кількість та натисніть "Купити". Обрані товари потрапляють у "Кошик". Для вибору іншого товару натиснути «Продовжити покупки». Після вибору усіх необхідних товарів натисніть кнопку "Оформити замовлення". На етапі "Оплата" Ви можете використати накопичені бали, сплатити замовлення подарунковим сертифікатом (в поле ввести штрих-код сертифікату і натиснути «v» зарахувати), або використати промокод (ввести в поле "промо-код"). На наступному кроці "Оплата" оберіть спосіб доставки з випадаючого списку – Укрпошта, доставка кур’єром, відділення Нової пошти, відділенні Justin, самовивіз. Далі вкажіть Ваше Прізвище, Ім'я, По-батькові, номер телефону та адресу отримання. Натисніть кнопку "До сплати". Оберіть спосіб оплати: після оплата чи банківська картка (ввести дані банківської картки). Натиснути "Підтвердити замовлення", після чого на екрані з’явиться номер замовлення. На Вашу електрону адресу буде доставлено лист-підтвердження з номером замовлення.

- Якщо ви не зареєстровані на сайті, можете зробити замовлення як гість, не входячи в кабінет. Додайте товари в кошик та натисніть "Оформити замовлення".У вікні "Оформити замовлення без створення акаунта" натисніть «Продовжити».

Також замовлення можна оформити з додатку Watsons Ukraine, попередньо авторизувавшись.

► Скільки коштує доставка?

З даними умовами доставки можна ознайомитися за посиланням тут.

► Які способи оплати замовлення?

Замовлення можна оплатити при оформленні банківською карткою, подарунковим сертифікатом Watsons, а також можна обрати Післяоплату при отриманні на останньому кроці оформлення замовлення. Додаткових доплат та комісій за переказ коштів Ви не сплачуєте – лише суму замовлення

► Які є способи доставки замовлення і яка вартість доставки?

Наразі при оформленні на сайті можливо обрати такі способи доставки (перелік та умови тут.):

- самовивіз з магазинів - доставка безкоштовна при замовленні від 50 грн (до 49 грн: 25 грн)

- кур’єрська доставка - доставка безкоштовна при замовленні від 600 грн (до 499 грн: 59 грн, від 500 грн до 599: 20 грн)

- у відділенні Нової пошти - доставка безкоштовна при замовленні від 500 грн (до 399грн: 59 грн)

- у відділення Укрпошти - доставка безкоштовна при замовленні від 200 грн (до 199грн: 35 грн)

- у відділенні JustIn - доставка безкоштовна при замовленні від 250 грн (до 249грн: 35 грн)

► Протягом якого часу зберігається замовлення у відділеннях Нової пошти, Укрпошти, Justin та на точці самовивозу?

- На точках самовивозу ми зберігатимемо Ваше замовлення 10 днів.

- Нова Пошта може зберігати Ваше замовлення не більше 5 днів.

- Укрпошта може зберігати Ваше замовлення не більше 7 календарних днів.

- У відділеннях Justin замовлення буде зберігатися 5 календарних днів.

Не запізнюйтеся, на наступний день після вказаного терміну Ваше замовлення буде повернене та розформоване.

► Які документи необхідні для отримання замовлення:

Для отримання замовлення у відділення «Нова пошта» чи Укрпошта, а також від кур’єра необхідно пред’явити паспорт або ж водійське посвідчення при отриманні.

При отриманні замовлення на точках самовивозу може знадобитися Ваш мобільний телефон, що Ви вказали при оформленні замовлення для проходження верифікації.

► Як розрахуватись подарунковим сертифікатом в інтернет-магазині?

В інтернет-магазині Ви маєте можливість оплатити покупку подарунковим сертифікатом Ватсонс. Необхідно просто ввести номер штрих-коду сертифікату в поле «Сплатити подарунковим сертифікатом» при оформленні замовлення та номінал сертифікату буде зараховано як оплату замовлення. Якщо сума замовлення перевищує номінал сертифікату, то дану різницю можна оплатити банківською карткою при оформленні або ж оплатити при отриманні замовлення. Якщо вартість замовлення менша за номінал сертифікату, то різниця не повертається, а сертифікат після його зарахування вважається використаним.

► Як відстежити де знаходиться замовлення?

В особистому кабінеті в розділі «Мої замовлення онлайн» Ви можете переглянути деталі необхідного замовлення та натиснути «Відстежити по ЕН», якщо це замовлення на Нову пошту. Якщо ж номер накладної не відображається в кабінеті, Ви можете звернутися на Гарячу лінію 0800300333 для уточнення місцезнаходження замовлення. Як тільки замовлення прибуде у пункт отримання, Ви отримаєте повідомлення про його прибуття або ж з Вами зв’яжеться кур’єр на номер телефону, що вказаний при оформленні замовлення.

► Як працюють точки самовивозу і доставляються замовлення на них?

Точки самовивозу працюють згідно з графіками роботи магазинів, в яких вони знаходяться. Актуальну інформацію про графік роботи даних магазинів можна перевірити за посиланням тут.

Замовлення на точки доставляються зі складу згідно з графіком поставок товарів до магазинів, з яким можна ознайомитися тут.

► Як можна відмінити замовлення?

Для скасування замовлення необхідно зателефонувати на Гарячу лінію 0800300333 та повідомити причину відміни замовлення.