Запитання – відповіді

Ви можете знайти відповідь на своє запитання у темах даного розділу. Або ж запитати у нас окремо зручним для Вас способом (електронною поштою, через форму Зворотного зв’язку або подзвонивши на Гарячу лінію) – ми радо відповімо Вам.

Програма Watsons Club

1. Що таке програма Watsons Club?

Це програма для постійних покупців мережі магазинів та аптек Watsons. Її учасники за покупки будь-яких товарів у Watsons накопичують бали, які можуть використовувати для нових покупок, а також отримують додаткові винагороди (акційні бали за покупку акційних товарів).

2. Які переваги мені надає нова програма для постійних покупців Watsons Club?

  1. Ви накопичуєте бонуси на купівлю будь-яких товарів з асортименту магазинів чи аптек Watsons.
  2. Вам надаються спеціальні пропозиції, засновані на Ваших особистих інтересах.
  3. Ви регулярно отримуєте додаткові бонуси, беручи участь в акціях від Watsons Сlub.
  4. Ви використовуєте бали як економію при покупках будь-яких товарів з асортименту магазинів чи аптек Watsons.
  5. Ми оперативно інформуємо Вас про персональні спеціальні пропозиції.

3. Як я можу зареєструватися до участі у Watsons Сlub?

  1. Заповніть анкету онлайн, натиснувши на кнопку «Реєстрація» – в цьому разі Ви отримуєте на свій рахунок Watsons Сlub 500 балів додатково!
  2. Заповніть паперову анкету в одному з магазинів чи аптек або вдома (в цьому разі не забудьте вкинути анкету у спеціальний бокс у магазині чи аптеці Ватсонс).

4. Де я можу ознайомитися з правилами проведення програми Watsons Club?

Правила проведення Watsons Club доступні тут

5. Які додаткові переваги я можу отримати, зареєструвавшись до участі у Watsons Club через сайт програми?

На Ваш рахунок буде зараховано 500 балів додатково. Зарахування додаткових балів проводиться не пізніше ніж через 14 днів з моменту Вашої реєстрації на сайті.

Картка Watsons Club

1. Як отримати картку Watsons Club?

Придбати картку за 5 грн. (у т.ч. ПДВ). При цьому ми повертаємо Вам її вартість - на цю картку одразу нараховується 500 балів під час її продажу вам на касі.

2. Чи буде проводиться обмін Золотих карток після запуску програми Watsons Club?

Золоті картки DЦ діють, і винагорода за ними залишається незмінною із введенням Програми Watsons Club. За бажанням, ви можете обміняти Золоту картку на картку Watsons Club, оскільки вона дає більше переваг та бонусів.

3. Як заблокувати картку?

Якщо із Вашою карткою станеться непередбачуване, Ви можете її заблокувати. Для цього досить подзвонити на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними), повідомити прізвище, ім’я, по батькові власника та номер втраченої Картки, яку необхідно заблокувати. Картку буде заблоковано.

Після цього Ви можете вільно звернутися у магазин чи аптеку Watsons з номером заблокованої картки (не забудьте занотувати номер заблокованої картки), щоб отримати нову. Не хвилюйтеся, усі накопичені на старій картці бали будуть за Вами збережені. Заново отриману картку Ви зможете використовувати для покупок уже наступного дня після її отримання.

Бали, Ваш рахунок Watsons Club

1. Скільки балів я можу отримати за покупку у магазинах та аптеках Watsons?

На кожну повну гривню покупки Ви отримуєте 3 бали (=3 копійкам бонусу) на Вашу картку Watsons Club. Або ж окремо визначену кількість балів за покупку акційних товарів.

Бали можна накопичувати на Ваш рахунок тільки при наданні Вашої картки Watsons Club при здійсненні покупок на касі чи в інтернет-магазині.

2. Чи нараховуються бали на рахунок за покупку, яка оплачується в тому числі балами?

Так, базові бали нараховуються тільки на кінцеву суму покупки після урахування усіх економій. Додаткові бали за певні позиції нараховуються на вартість позиції до урахування усіх економій, в тому числі і за бали.

3. Чи можу я використовувати зароблені за покупки в аптеках Watsons бали для знижки у магазині (в тому числі інтернет-магазині) і навпаки?

Так. Бали, зароблені за покупки у будь-якому магазині Watsons (в тому числі й інтернет-магазині), Ви можете використовувати для покупок у аптеці Watsons, і навпаки.

4. Чому за покупку нараховується саме така кількість балів?

  1. При нарахуванні балів беруться до уваги всі спеціальні пропозиції для постійних покупців – як загальні, так і персональні.
  2. Нарахування балів на всю суму чеку відбувається на суму після врахування усіх економій.
  3. Нарахування балів за купівлю певних товарів відбувається на суму вартості акційного товару до врахування усіх економій.

5. Як я можу перевірити баланс балів на своїй картці?

  1. Баланс рахунку Watsons Club відображається на Вашому чеку після кожної покупки (якщо присутній Інтернет - зв'язок каси та центральної системи).
  2. Також Ви можете дізнатися баланс у розділі Мій кабінет - Мій рахунок на сайті watsons.ua.
  3. Подзвонити на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

6. Як я можу використати накопичені бали?

  1. 500 балів на Вашому рахунку дорівнює 5 грн. економії на товари при використанні балів.
  2. Ви можете придбати будь-які товари у Watsons, використовуючи бали, як тільки активуєте картку Watsons Сlub.
  3. Ви отоварюєте бали безпосередньо в будь-якому з магазинів чи аптек Watsons (в тому числі й інтернет-магазині).
  4. Отоварювання можливе, якщо на Вашому рахунку більше 500 балів.
  5. Використання балів як економії під час покупки здійснюється у кількості, кратній 500 балам, щоб сума покупки після урахування усіх економій (в тому числі і по використанню балів) становила не менше 0,01 грн.

7. Чи можу я одразу отоварити зароблені бали (чи є якісь обмеження по часу)?

Зароблені бали можна використати на покупку у наступному чекові, якщо залишок балів на Вашому рахунку складатиме не менше 1000 балів.

8. Чому бали не списуються із картки?

Тут може бути декілька причин:

  1. На картці не вистачає необхідної кількості балів (для використання балів на рахунку має бути 1000 балів і більше).
  2. Відсутня технічна можливість для цього: порушено Інтернет - зв'язок каси та центральної системи, або центральна система не доступна на даний момент.
  3. Картка не активована. Щоб активувати картку, необхідно заповнити в магазині Watsons анкету, або зареєструватися на даному сайті, вказавши в тому числі номер мобільного телефону.

9. Який термін дії балів, накопчених на моєму рахунку?

1 рік із дати їх накопичення. Термін дії балів можна перевірити, подзвонивши за телефоном Гарячої лінії Watsons 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

10. Що робити, якщо бали не зарахувалися на рахунок?

Для підтвердження факту не зарахування балів Ви маєте надати касовий чек чи номер замовлення в інтернет-магазині, бали за який не було зараховано. Зверніться, будь ласка, у такому разі за телефоном Гарячої лінії Watsons 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними) для з’ясування обставин та виправлення ситуації або напишіть нам через форму Зворотного зв’язку.

Активація картки

1. Що таке активація картки і для чого вона потрібна?

Активація картки Watsons Club потрібна для того, щоб Ви могли використовувати Ваші бали, накопичені на рахунку Watsons Club.

2. Як я можу активувати картку?

Щоб активувати картку:

  1. Під час реєстрації у Програмі Watsons Club поміж інших даних Ви маєте вказати номер Вашого мобільного телефону, яким наразі користуєтеся.
  2. При реєстрації через заповнення паперової анкети картка буде активованою не пізніше, ніж через 14 днів з дати надання працівнику магазину Учасником заповненої належним чином паперової Анкети із вказаним номером мобільного телефону, або протягом 3 діб з моменту реєстрації Учасника на Сайті Програми.
  3. У разі, якщо Ви вказали не коректний номер мобільного телефону, картка не може бути активована. Картка буде активованою тільки після указання коректного номеру мобільного телефону.

3. Через який час після активації картки я зможу використовувати з неї бали для покупки?

Одразу після того, як Ви пройшли успішну реєстрацію та на рахунку картки буде 500 Балів або більше, якщо для цього є всі необхідні технічні можливості :присутній Інтернет-зв’язок каси Місця проведення Програми з центральною базою даних Виконавця.

4. Чи можу я активувати картку, якщо у мене немає мобільного телефону?

На жаль, без номера мобільного телефону це не можливо зробити.

Акції та спеціальні пропозиції

1. Що таке «Персональні акції» Watsons Club?

Персональні акції створюються окремо для кожного покупця Watsons – це акції, що відповідають Вашим особистим інтересам і купівельним звичкам.

2. Де я можу перевірити усі доступні мені акції Watsons?

Про перелік усіх доступних пропозицій Ви можете дізнатися за телефоном Гарячої лінії 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

3. Чи можу я отримувати інформаційну розсилку про спеціальні пропозиції та акції Watsons?

Звісно. Повідомте про своє бажання через Зворотній зв’язок на цьому сайті або за телефоном Гарячої лінії 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером у межах України є безкоштовними).

Як зареєструватися на сайті?

Для реєстрації на сайті потрібно:

  1. Для реєстрації на сайті watsons.ua у правому верхньому куті натисніть «Реєстрація у Клубі»
  2. У новому вікні введіть Вашу адресу електронної пошти, створіть пароль для входу на сайт та повторіть його у відповідному полі. Натисніть «Продовжити».
  3. Вкажіть номер Вашої картки WC, що знаходиться на звороті картки та розпочинається з цифр 261. Натисніть «Продовжити». Якщо у Вас немає картки, цей крок можна пропустити. Картку буде доставлено разом із Вашим першим замовленням в інтернет-магазині.
  4. Далі заповніть Ваші контактні дані: прізвище, ім’я, контактний номер телефону, місто та адресу. Обов'язково обирайте назву міста та вулицю із випадаючого списку. Потім натисніть «Продовжити».
  5. Внесіть додаткову інформацію: Вашу дату народження, сімейний стан, інформацію про дітей, улюблені бренди, хоббі. Це дасть можливість підбирати для Вас найкращі персональні пропозиції
  6. Обов’язково поставте відмітку на згоду обробки персональних даних у відповідному полі та натисніть «Продовжити».
  7. Після цього на Вашу електронну адресу протягом кількох хвилин надійде лист з підтвердженням реєстрації та кнопкою для активації профілю. Натисніть «Активувати е-мейл»
  8. Здійсніть авторизацію на сайті, натиснувши «Вхід» у правому верхньому куті та вказавши логін (Ваш Е-мейл) і пароль

Я зареєструвався, але не можу увійти на сайт зі своїм логіном та паролем

Впевніться, що Ви пройшли реєстрацію на новому сайті. Якщо Ви реєструвалися на старому сайті, будь ласка пройдіть реєстрацію на новому сайті http://www.watsons.ua/.

Якщо Ви пройшли реєстрацію на сайті, але не отримали лист підтвердження, будь ласка, перевірте папку "Спам". Лист-підтверждення з кнопкою активації електронної адреси надходить протягом кількох хвилин з моменту здійснення реєстрації на сайті. У листі натисніть кнопку «Активувати е-мейл», електронна адреса буде активована і Ви зможете увійти на сайт за допомогою свого логіну та паролю.

Якщо ж адреса електроної скриньки вірна, а лист Ви не отримали, будь ласка, зверніться до інформаційного центру за номером 0 800 300 333, усі дзвінки в межах України безкоштовні.

Як змінити пароль у персональному кабінеті на сайті

Для зміни пароля потрібно:

  1. Авторизуватись на сайті watsons.ua, натиснувши «Вхід» у верхньому правому куті сторінки, та ввівши Ваш логін і пароль.
  2. У своєму кабінеті в розділі Мій кабінет – Логін і пароль  – натисніть Змінити логін/пароль біля поля «Пароль».
  3. У новому вікні введіть старий пароль, а потім двічі введіть новий пароль.
  4. Натисніть «Зберегти».

У подальшому, Ви можете здійснити «Вхід» на сайт за допомогою логіна (Ваша електнонна пошта) та нового паролю.

Чи можу я змінити свій е-мейл для входу на сайт?

Щоб змінити е-мейл для входу на сайт потрібно:

  1. Авторизуйтесь на сайті watsons.ua, натиснувши «Вхід», та введіть Ваш логін і пароль.
  2. У розділі Мій кабінет – Налаштування – Моя анкета – натисніть Змінити логін/пароль біля поля «Електронна адреса».
  3. У новому вікні введіть новий е-мейл та пароль для входу на сайт. Натисніть «Зберегти».
  4. Після зміни е-мейлу на вказану пошту надійде лист з кнопкою активації електронної адреси. Натисніть кнопку «Активувати новий е-мейл».
  5. Після переходу на сайт введіть новий е-мейл, як логін і Ваш пароль до нього, щоб увійти у персональний кабінет. Бажаємо приємних покупок разом з Watsons!

Я вказав невірний е-мейл під час реєстрації, не можу зайти в персональний кабінет

Будь ласка, зверніться за допомогою до інформаційного центру Компанії Watsons за номером 0 800 300 333, усі дзвінки в межах України безкоштовні.

Я вказав невірний номер картки під час реєстрації, що робити?

На жаль, наразі сайт працює у тестовому режимі, і зараз немає можливості змінити номер картки у разі, якщо була допущена помилка під час реєстраціїї.

Ми працюємо над вдосконаленням сайту, щоб додати цю можливість. Рекомендуємо Вам отримати нову картку учасника Watsons Club та здійснити об'єднання Вашої старої картки з новою.

Для цього Вам необхідно зателефонувати на Гарячу лінію 0 800 300 333 та надати номери карток оператору. Всі Ваші дані та бали будуть збережені і відобразяться у персональному кабінеті на сайті.

Як оформити замовлення в інтернет-магазині watsons.ua?

Якщо Ви зареєстрований користувач:

  1. На сайті watsons.ua увійдіть у свій персональний кабінет, натиснувши у верхньому правому куті «Вхід». Введіть логін (Ваш е-мейл) і пароль.
  2. Оберіть необхідний товар, вкажіть необхідну кількість та натисніть "Купити".
  3. Обрані товари потрапляють у "Кошик". Натисніть кнопку "Оформити замовлення" у нижньому правому куті. На сторінці, що відкриється, можна переглянути своє замовлення та за необхідності відредагувати його (збільшити/зменьшити кількість товару, видалити товар/товари).
  4. У разі наявності промо-коду (з чека, купона, е-мейла), введіть його у відповідне поле та "Зарахувати".
  5. Натисніть кнопку "Оформити замовлення".
  6. На етапі "Доставка" вкажіть прізвище та ім'я отримувача, контактний номер телефону, та адресу доставки замовлення. Назву населенного пункту та вулиці необхідно обирати з випадаючого списку.
  7. Оберіть бажану дату та час доставки замовлення та натисніть кнопку "До сплати".
  8. За наявності подарункового сертифікату, введіть його номер у відповідне поле та натисніть кнопку "Зарахувати".
  9. Обов'язково поставте відмітку в полі "Я погоджуюся з публічним договором Watsons" (у даному вікні автоматично обрано вид оплати кур'єру). Перевірте кінцеву вартість замовлення з урахуванням всіх знижок та вартості доставки, натисніть кнопку "Завершити".
  10. Впродовж декількох хвилин на Вашу електрону адресу буде доставлено лист-підтвердження з номером замовлення.

Як оформити замовлення в інтернет-магазині watsons.ua?

Якщо Ви ще не зареєстрований користувач:

  1. Для оформлення замовлення відкрийте сайт watsons.ua. Звертаю Вашу увагу, що покупці, які здійснили реєстрацію на сайті, гарантовано отримають 500 додаткових балів на картку Watsons Club, тож рекомендуємо Вам здійснити реєстрацію і користуватись перевагами Програми Лояльності.
  2. Оберіть необхідний товар, вкажіть необхідну кількість та натисніть "Купити".
  3. Обрані товари потрапляють у "Кошик". Натисніть кнопку "Оформити замовлення" у нижньому правому куті. На сторінці, що відкриється, можна переглянути своє замовлення та за необхідності відредагувати його (збільшити/зменьшити кількість товару, видалити товар/товари).
  4. У разі наявності промо-коду (з чека, купона, е-мейла), введіть його у відповідне поле та "Зарахувати".
  5. Натисніть кнопку "Оформити замовлення".
  6. У вікні "Вхід до Клубу - Гість" вкажіть Вашу адресу електронної пошти та натисніть Продовжити". На етапі "Доставка" вкажіть прізвище та ім'я отримувача, контактний номер телефону, та адресу доставки замовлення. Назву населенного пункту та вулиці необхідно обирати з випадаючого списку.
  7. Оберіть бажану дату та час доставки замовлення та натисніть кнопку "До сплати".
  8. За наявності подарункового сертифікату, введіть його номер у відповідне поле та натисніть кнопку "Зарахувати".
  9. Обов'язково поставте відмітку в полі "Я погоджуюся з публічним договором Watsons" (у даному вікні автоматично обрано вид оплати кур'єру). Перевірте кінцеву вартість замовлення з урахуванням всіх знижок та вартості доставки, натисніть кнопку "Завершити".
  10. Впродовж декількох хвилин на Вашу електрону адресу буде доставлено лист-підтвердження з номером замовлення.

Скільки коштує доставка?

Ми змушені були змінити умови оплати доставки замовлень в Інтернет–магазині.

З 23.09.17 вартість кур'єрської доставки:

- при вартості замовлення від 400 грн – безкоштовно;

- при вартості замовлення до 399 грн - 59 грн.

Вартість доставки у відділення Нової пошти:

- при вартості замовлення від 150 грн – безкоштовно;

- при вартості замовлення до 149 грн - 59 грн.

Ми вжили такі заходи, в звязку з підняттям тарифів нашого партнера «Нової пошти» з 1 серпня.

Але, піклуючись про наших улюблених клієнтів, ми максимально знижуємо ціни на товари на сайті Watsons.ua та збільшуємо акційні пропозиції.

Які способи оплати замовлення?

Наразі діє лише готівковий розрахунок. Ви сплачуєте за замовлення кур’єру, коли він передає Вам посилку.

Також ми активно працюємо над підключенням можливості оплати банківською карткою на сайті, щоб задовольнити усі Ваші побажання. Дякуємо за розуміння і бажаємо приємних покупок разом з Watsons!