1 товарів знайдено
Сортувати за:

Watsons клуб

Спеціальна ціна

WOMEN'S CODE-Парфумована жіноча вода Crystal 50 мл-5901501086447-

Жіноча парфумована вода — найкращий вибір для щоденного використання


Аромат — завершальний штрих будь-якого образу. Правильно підібрані жіночі парфуми підкреслять індивідуальність і додадуть впевненості в собі.


Казкові жіночі парфуми варіюються від сміливих та інтенсивних до м'яких і солодких. Незалежно від того, чи приваблюють вас звичні класичні запахи або авангардні нішеві аромати, один гарантовано знайдеться.


Але вибрати та купити жіночі парфуми — непросте завдання через різницю в їхній концентрації, що впливає на стійкість запаху. За цим критерієм жіноча парфумерія розбита на категорії, серед яких парфуми, парфумована, туалетна та ароматна вода, а також одеколони.


Парфумована вода жіноча вирізняється оптимальними характеристиками в плані співвідношення показників стійкості та ціни.


Види парфумерії в залежності від концентрації


  • Чисті парфуми характеризуються найвищою насиченістю аромату. Вони містять від 15% до 40% ароматизатора, однак для більшості засобів концентрація зазвичай становить від 20% до 30%. З усіх видів парфумів жіночих цей тип тримається найдовше, зазвичай від 6 до 8 годин, і коштує дорожче інших категорій.
  • Парфумована вода зазвичай має концентрацію від 15% до 20%. В середньому аромат тримається чотири-п'ять годин. Крім того, такий засіб, як правило, дешевше, ніж парфуми та, хоча містить вищу концентрацію спирту, краще підходить для чутливої ​​шкіри, ніж інші типи ароматів. Це один з найпоширеніших типів парфумерії, що ідеально підходить для повсякденного застосування.
  • Туалетна вода містить 5–20% ароматичних з'єднань. Запах може утримуватися на шкірі від 4 до 6 годин.
  • Одеколон характеризується найменшою стійкістю, тому що містить 2–3% ароматизаторів. Запах зберігається протягом періоду від 1 до 4 годин.

#

Правила підбору жіночих парфумів


Придбання нових парфумів не буде настільки виснажливим, якщо ви знаєте, чого ви чекаєте від аромату. Першою чергою варто відповісти собі на кілька питань:


  1. Які ваші вимоги до стійкості?
  2. Які запахи вас найбільш приваблюють?
  3. І, нарешті, який ваш бюджет?

Як тільки ви отримаєте відповіді на поставлені вище питання, процес вибору стане упорядкованішим і зрозумілішим. Щоб спростити вам завдання, ми створили посібник з парфумерії для жінок, в якому виділили основні групи ароматів.


В інтернет-магазині Watsons представлений широкий асортимент оригінальної продукції. Великий каталог товарів дозволить кожній дівчині знайти свої ідеальні парфуми. Жіночі аромати характеризуються різною спрямованістю, тому до їхнього вибору треба підходити виважено. Жителі України оцінять наявність безлічі варіантів доставки, доступну вартість і простоту оформлення замовлення.


Базові групи ароматів


Серед типів ароматів заведено виділяти кілька основних категорій:


#
  1. Квіткові: ймовірно, найпопулярніший варіант. Квіткові парфуми жіночі містять запах або однієї квітки (наприклад, троянди, гарденії, лаванди), або букет з кількох сортів. Це найжіночніший і найромантичніший тип.
  2. Східні: як правило, насиченіші та пряні, з нотками ванілі, кориці, мускусу та гвоздики.
  3. Шипрові: це сімейство характеризується землистим деревним ароматом з відтінками дуба, моху та цитрусових.
  4. Трав'янисті: це запахи свіжоскошеної трави, зелені, прохолодні та свіжі.
  5. Фужерні: містять відтінки дуба, моху та свіжої зелені. З французької назва перекладається як «папороть», їх запах сильніший і часто використовується в чоловічій парфумерії.
  6. Океанічні: чисті, з відтінками спецій і цитрусових.
  7. Деревні: це ноти, які ви відчуваєте в лісі, землисті та мускусні.

Багатошаровість ароматів


Швидше за все, в обраних вами парфумах буде кілька «нот». Духи часто містять кілька «шарів» ароматів, що створюють їхній унікальний букет. Ці шари називаються нотами, й замість того, щоб помічати тільки один тип аромату (наприклад, троянда або ваніль), ви відчуєте кілька нот, що з часом стануть очевиднішими та розкриються повністю.


  • Верхні ноти виявляються відразу після нанесення парфумів. Це запах, який ви відчуваєте спочатку, але потім він швидко випаровується.
  • Середні ноти з'являються, коли розсіюються верхні, саме вони й складають основу аромату.
  • Базові ноти розкриваються через мінімум 20–30 хвилин після нанесення. Ці ноти додають глибину аромату та підкріплюють середні, створюючи основну тему парфумів.